Mary Kay TimeWise

Virusprogrammet är nu installerat och det är fritt att surfa på intranätet igen. I kombination med det och att jag fått lön och studiemedel så gick jag raka vägen in och betalade räkningar och besökte Tradera och Mary Kay's outletbutik och budade/beställde TimeWise 3-in-1 Cleanser och TimeWise Night Solution. Jag har använt TimeWise 3-in-1 Cleanser för kombinerad/fet hy i över ett år nu, och jag lovar er - huden har aldrig känts så ren som när jag tvättat mig med det. Så det är verkligen värt ett pengarna! Tro mig - det syns om jag inte tvättat mig med den rengöringen. Night Solution har jag bara använt en gång, men det var då minsann en helt underbar grej det med. Dessutom var den på rea nu så why not..?




TimeWise 3-in-1 Cleanser
(budlagd)



TimeWise Night Solution
101 kr inkl. frakt


Idag ska jag tvätta, klockan 11-15 för den som antecknar mitt liv, och sen ska jag till Västerbacken för att snacka arbete under sommaren som kommer. Jag är garanterad jobb på våning 2, vilket känns skönt. Visserligen så kan jag nu också söka sommarjobb inom barnomsorgen, men på Västerbacken är jag garanterad jobb, så det får bli så.


Kommentarer
Postat av: Therese

Men hur kan du har fått studiemedel och inte jag :) Hahah, jag bara väntar och väntar..

2009-01-19 @ 16:05:27
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0