Onsdag 14 januari

Så var det. det är klart. Färdigt. Finito.
Estetiska Lärprocesser gick idag i graven, och därmed även grupp F. Vår au1 är slut, och vi vet inte när vi ses igen. Typ så känns det. Men vi ska inte deppa ihop. Eric och Niklas hade som förslag att det skulle styras upp en klassfest här i Söderhamn, och på bussen hem idag så kom vi väl rätt långt, kan man väl säga. Så nu är det koll om intresset finns.

Jag kom till Söderhamn igen 16.30, och precis då började jag jobba på barngrupperna, och det var väl rätt tungt dock. Men det var bara att bita ihop, Efter det gick vi på ICA så jag kunde hämta ut mitt Sheer Cover-paket. Jag har så klart testat mineralfoundationen, och hittills är jag nöjd. Först tyckte jag att jag hade en nyans för ljus, men rätt snabbt så så anpassades den till min hudfärg, och det har jag aldrig stött på tidigare. Så kanske har jag hittat mitt märke nu.
När vi kom hem såg vi även att Andreas varit förbi och lämnat paketet med vår Wii remote och Nunchuck, så nu kan vi i alla fall spela två stycken, 657 kr gick det lilla kalaset på. Jag ryser bara jag tänker på det. Men det ska tydlgien kosta dyrt om man vill ha roligt. Imorgon kommer även vårat Guitar Hero III.

Nu är jag som sagt ledig fram tills på tisdag då vårterminen börjar. Ny klass. Nya studieskulder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0