Fredag 30 januari

Jag börjar få riktigt svårt att kliva upp på mornarna nu för tiden. Jag vill bara sova längre när jag vaknar vid 7, 8-tiden och är så kissnödig, så efter toalettbesöket så går jag ock lägger mig igen. Och ni vet väl redan konsekvensen för det - jag kan inte somna på kvällen. Jackass.

Idag ska jag som tidigare nämt städa och plugga. Pluggandet vill jag redan spy över om jag ska vara ärlig. Fredrik i sin tur, han behöver bara titta på texten en gång och sedan kan han det som står. En annan sitter och tjatar och nöter in som ett freak, och tror ni att det präntats in i skallen? Negativt. Sånt gör mig less.

Ringde Synsam igår, men min optiker var sjuk så hon skulle kontakta mig när hon kommer tillbaka. Jo tack, jag vill gärna vara blind i hundra år. Varför inte bara få prata med Tomas eller nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0