Uppsalablogg

Sitter hos Elin med fruktsallad, vindruvor, vin och cider - kan det bli mer avslappnande?

Idag har vi inte gjort så mycket annat, utan vi spar krutet tills i morgon då vi tänkte ta en promenad in till city och centralstationen mot tåget till Stockholm som anländer vid 10.30-tiden. Väl där tänkte vi att vi drar till Vasamuseet det första vi gör, och sedan får vi se vart våra fötter bär oss. Jag vet att jag måste hitta en svart ögonskugga som inte innehåller glitter,plus att det var något mer som jag nu totalt har glömt bort, men det blir säkert bra.

Först ska jag bara lyckas somna med hennes små gerbiler som gräver i lerkrukorna. Puckon.


Ps. Elin är underbar. Och singel. Bara så att ni vet. Fast det vet hon inte att jag skriver. Singelbiten alltså. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0