Tjejer - detta kommer färändra era mensliv!

Jag tror aldrig att jag haft sämre problem med att kunna somna. Satte mig här för att bli lite datatrött (tro mig, det gör susen!) och roade mig med att titta igenom gamla inlägg i arkivet. och vad hittade jag inte, om denna goding! Gör er själva en tjänst tjejer, och klicka på länken för att läsa om produkten. Detta är revolution! Kan någon ge dem Nobelpriset?! Nej, jag kan inte sluta skratta åt det hela...



Tampongen som kommer förändra era liv!
2008-05-06 @ 15:51:41


Mina damer, låt mig få presentera er nya plåga! Seriöst, är detta ett skämt? Tycker inte ni, skaparna bakom detta, att vi tjejer har nog med underliga uppfinningar i vårt liv? Och nu vill ni att vi ska börja använda detta? Seriöst, då kan man lika gärna köra upp fettvadd i puppilura. Det är i alla fall billigare! Och checka även in användarinstruktionen.
Detta mina bruttor, detta kommer förändra era mensliv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0