Tisdag 13 januari

Redovisningen gick bra, förutom tekniska problem. Men mer kan man itne begära. Alla blev påverkade, och det var det som var vår tanke. Nu behöver vi bara luta oss tillbaka imorgon och njuta.

Annars vet jag inte så mycket. Barngrupperna drar igång imorgon igen, så imorgon blir det en lång dag. Men samtidigt så kan jag börja ta betalt igen utan att CSN stryper mig, och det är behövligt.

På lördag ska Fredrik iväg på Roberts födelsedagsjippo. Jag å andra sidan ska vara med Nicky då mamma och pappa ska bort på Iggesundsrevyn med släktingar, och vi sedan länge lovat att vara hundvakt. Guitar Hero borde ha kommit då, och jag kommer väl spendera kvällen själv med hunden och råträna på det. Fast Karin - det här är en inbjudande hint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0