Teneriffa - Dag 6 - Loro Parque

Lördag 6 december:

Den här dagen tänker jag inte säga så mycket om, utan jag låter bilderna säga sitt! Vi såg i alla fall vulkanen Tiede och alla otroliga djur på Loro Parque. Det här är baa en bråkdel av alla de bilder osm vi knäppte, men jag har valt ut de bästa.  Och som sagt, jag äger rättigheterna till alla bilder, så fråga innan ni kopierar eller spar dem för eget bruk.




Teide





Bananodling




















































Världens största konstgjorda glaciär



! ALLA BILDER ÄR © CAROLINE PETTERSSON !


Kommentarer
Postat av: anki

tack detsamma :D duuuu? jag är avis på dig, jag vill också rida delfin :( fyyyfan, det är något jag verkligen vill testa på =)

2009-01-05 @ 18:27:11
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: Karoline

åhh, vit tiger! kungspingviner (eller är det kejsar? :S) åhhh

2009-01-05 @ 19:57:55
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0