Teneriffa - dag 4

Onsdag 3 december

Denna dag spengerade vi nere på staden som vanligt. Fredrik hade lovat mig att ta mig med till Gucci och såna ställen, så det fick det bli. På vägen dit visade han mig spelautomater där man matade in 20 cent och så hamnade den på ett ställe, och så var det en plattform som åkte in och ut, och hade man tur så fick det inmatade myntet ner andra mynt som låg där, coh så fick man dem. Vi vann en hel del, men vi spelade upp dem som gissat. 

 






Vi hamnade sedna vid en fint fontänområde




Innan vi kom tillbaka till hotellet igen, där vi slog oss ner vid mega size-schackspelet och åt en varsin äcklig kycklingsallad. Efter det gick vi upp på rummet och satte oss på balkongen med drinkar och kortspel.








På kvällen gick vi till det hotell där Fredrik bodde när han var nere med sin klass. Tyvärr blev det inga bra bilder som är av värde att visa här. Jag fick se mitt livs första hora (kan hända att jag sätt dem förr, men här var det under förhandling och allt) och sen gick vi ner på stan igen (vad annars?).
 




Hollywoodgatan under kvällen

Vi gick till Safari där vi senare udner resan skulle äta, och vi såg den spelande fontänen in action (ni vet den som spelade musik, och ändrade färg och vattenteknik efter musikens rytm)





Sen blev det slut på den kvällen så småningom




! ALLA BILDER ÄR © CAROLINE PETTERSSON !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0