Söndagen den 4 januari

Som ni kanske märker så har jag börjat slänga ut reseberättelsen sen Teneriffa igen. (Jag vet, den är HEMSKT mycket försenad, men varken ork eller tid har funnits till förrän nu. Och nu när jag behöver plugga så har jag en anledning till att börja skriva på den igen). för er som vill ha de publicerade inläggen i följd, klicka på kategorin Resor i vänsterspalten eller under inlägget.

Jag börjar äntligen bli bättre. Jag har inte lika hög feber längre, utan jag är nere på lätt igen. Däremot är jag grymt irriterad över at min Sebastian Karlsson skiva som jag beställde veckan för flera veckor sedan inte har kommit än. Jag har fått mail från CDON att de är medveten om att den är försenad av någon anledning, men att jag ska få den så fort den finns tillgänglig. Vilket jag tycker är konstigt, eftersom den finns hemma i lager enligt deras sida. Snart kommer jag skicka till dem och säga att jag inte vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0