Skit skit skit

Just nu är det uppförsbacke. Om jag ska vara ärlig . jag tycker inte om mig själv.
Jag kände mig mer "nöjd" i de bruna linserna men nu är det slut med det.
Jag hade en hårfärg som jag gillade - men jag gjorde slinogr som blev helt bajs och jag färgade över dem.
håret blev rött i rötterna efter en vecka och jag valde att färga håret mörkbrunt. Expediten tycke att det skulle bli skitsnyggt med just den färgen, och jag kände att det blev ett bra val.
tills nu. Jag är alldeles för mörk tycker jag.
Skit Skit Skit...

Men jag tröstar mig med att det brukar bli bra efter någon tvätt. Man såg ju på den förra färgen hur den tappade på engång, så varför borde inte den här göra samma sak?
Vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0