Onsdag 21 januari

Bloggen verkar vara lite urballad nu ikväll, eftersom de inlägg jag skriver inte blir publicerade. Men sånt är livet. 

Såå.. Jobbat har man gjort, och efter det så har jag vunnit auktionen på TimeWise cleansern från Mary Kay, och slutbudet hamnade på 150 kr + frakt, så sammanlagt 180 kr vilket är mycket billigare än de 350+ kr man får betala hos en konsult.  Så nu är det bara att vänta på att den ska komma på lådan. Säkerligen på måndag eller nått.

På fredag så åker Fredrik till Undersvik på utbildning (igen, jag vet.. Jag tror han är mer med Kyrkan och KU och hela fadderullan än vad han är med mig nu) så jag drar som tidigare nämnt till Elin i Uppsala för att åka till Stockholm och parta med Uppsala Univeristet. Kanske kika på framtida gator?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0