Mitt 2008

Alla skriver en massa årskrönikor, men jag pallrar det verkligen inte. Därför kommer jag istället här med några snabba frågor.



Hur har året 2008 varit för dig?
Ups and downs. Både det bästa och det sämsta i mitt liv. Jag fick Fredrik till en del av mig, men jag fick även vetskapen om att mamma är sjuk.

Bättre än förra året?
Båda sidor.

Har du träffat några nya vänner?
Absolut.

Isåfall vilka?
Skolkamrater, Fredriks vänner bl a.

Någonting du aldrig kommer glömma från 2008?
Lofsdalen, Teneriffa, Mammas sjukdom

Har du flyttat under 2008?
Nej

Har du hittat en ny låt som du älskar?
Ja.. Takida - Curly Sue, Daughtry's alla bl a




KÄRLEK

Hur har din kärlek varit det här året?
Alldeles underbar

Har du strulat med någon?
Inte strulat - hookat.

Har du sagt jag älskar dig till någon?
Eftersom jag lever i ett förhållade sen januari 2008, så ja.

Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Samma svar som ovan.

Har du haft ett hemligt förhållande?
I början var det hemligt.




SORG & HÄMD

Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej.

Har någon i din släkt avlidit?
Inte vad jag vet.

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
Nej.

Har du varit i slagsmål?
Nja




PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
Ja

Isåfall vad?
Många saker. Man ångrar att man gjort annorlunda osv.

Har du skämt ut dig?
Det har jag säkert gjort.

Har du ljugit för en vän?
Vit lögn?

Har du gjort något dumt mot en vän?
tyvärr..

Har en vän gjort något dumt mot dig?
Right back at ya...




SKOLA

Har någon varit elak mot dig på skolan?
Åååå.. Bitchen på Psykologin!

Hatar du någon på din skola?
Samma svar som ovan.

Har du gjort något framsteg?
Mer än jag hoppats.

Har du haft alla rätt på ett prov?
Inte under det här året.




VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
Har jag inte svarat på den här redan?

Har du förlorat en vän?
Ja

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
Inte vad jag vet..?

Har du gått bakom ryggen på en vän?
Nej

Har du ljugit för en bästa vän?
Inget seriöst i alla fall.

Har du haft en relation med en vän?
Sexuell? Eftersom Fredrik först var min vän så måste jag väl svara ja.

Har du många killkompisar?
Det är väl en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0