Måndag 19 januari

Jag har äntligen fått tummen ur arslet och installerat kameraprogrammet i datorn igen, så nu kan det komma bilder. Dock märkte jag att det var tomt på batteri i den, så jag får ladda imorgon när jag kommer hem från skolan. Anledningen till rövurpluggandet är att vi ska få framkalla bilder gratis med svärmor, och det läre ske innan helgen, så wakie wakie hands of sleepie.

Dessutom har jag varit så urusel så att jag har shoppat en del till i dag. Men jag tänkte som sagt vänta tills imorgon, så ni får helt enkelt titta in här imorgonkväl igen :)


Dessutom nummer 2 ska ni även få se vad kära F gav mig i 1 årspresent. I love it I love it I love it! Kan ni gissa vad det är? Ge mig några chansningar vet ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0