Måndag 12 januari

Herregud.. Jag har wiiat så jag har sån frunktansvärd värk i armarna. Musklerna känns sju gånger större, och jag är stel i axlarna.

träning så säg.. ?


idag har jag som vanligtvis varit till skolan. Kom hem vid 16.30-tiden och det blev mat direkt, Tunnbrödrulle, och fy sjutton vad gott det var. Det blir inte allt för ofta det inte. Jag har även snackat med min optiker, och vi tror att det är linsvätskan som ställer till det för mig. Synen är perfekt när linserna är nya, men efter ca 3 dagar är det kört. Och så är det med varje par vi testar. Så det slog mig att jag hade för känsliga ögon för att ha EyeQ Toric's väntska (och det var innan den blev förbjuden) och jag fick börja med Extend. Nu ska jag alltså få testa en annan moi extra känsliga ögon, och Annelie var rätt säker på att det här skulle funka. For now..

Sen har det gjorts annorlunda här i lägenheten, och det börjar bli riktigt bra. Men jag vill inte lägga ut några bilder här förrän det är klart. Soffan är fortfarande inte hämtad (pappa är kanonförkyld) och jag väntar på ett paket från Jotex. Så det kommer nog bli bra.


Imorgon ska jag, Madeleine och Eric redovisa vårt temaarbete. Det blir även det sista vi gör, och sen är vi klar med höstterminen. Jaa.. HiG kör fortfarande hösttermin. vårterminen börjar igen vecka 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0