Lördag 17 januari

Det känns kanske hur konstigt som helst att vakna vid 11-tiden.. Förr kunde jag sova till efter 12 om jag så ville utan att jag kände att det rörde mig i nacken, men nu får jag till coh med dåligt samvete om jag sover längre än kl 10. Jävla miffo.

Hittills har det inte hänt så mycket. Vi var ner på stan för att hitta en present till Robert som har 19årsparty ikväll. Fredrik ska dit, medan jag sedan länge har lovat att vara hundvakt så jag blir här hemma med Nicky och så kommer Lotta hit. Det hör väl inte til lvanligheten om man säger så, eller vad säger du Lotta? Var på Bokia och såg att det låg 7ämnesblock på 50% bordet, och tänkte att 25 spänn kan jag gott lägga på ett sänt då det är lämpligt för mig att ha med till skolan. Men tror ni att jag fick halva priset på det? Nähee.. De ingick tydligen inte. Men då ska de inte ligga där på bordet heller tycker jag. Det är inte första gången det händer, och det är väl inte undra på att jag inte gillar "avdrages i kassan". Hittade även ett par ljuslyktor på Presentboden som man hänger i fönstret som jag tänkte köpa till vardagsrummet när jag får nya pengar till veckan. De vi har är i rött, och vi har allt annat svart/lila, så det passar bättre med de här som är svarta.


Imorgon har jag och Fredrik 1 år tillsammans, och det ska "firas" (inte rätt ord, men jag kan inte komma på något annat) med bio: Yes Man 16.15 och sen middag här hemma med entrecôte. Sen kl 21.00 är det United 933:an. De flesta som jag vet har sett den tycker den var sktiusel, men jag har inte sett den än, så jag tänkte att jag ger den en chans. Och vi har ju hållt på med World Trade Center i vårat temaarbete i skolan så.

Sen kommer det snart komma in bilder här på bloggen igen, för jag måste ta tag i att installera kameraprogrammet så fort som möjligt då vi ska få framkalla bilder med svärmor som hade 100 gratisbilder inann den 28e januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0