Ge mig ett par Ray-Ban

Var in på Glasögon City hos Marit idag och jag har nog bestämt mig. Jag ska byta optiker, så nu hamnar jag tillbaka hos marit igen som jag hade från första början. Marit och jag hade ett samtal, och det är nog klokast att göra som hon säger: att skippa linser ett tag framöver och ha ett par glasögon istället. På det så hittade jag ett par bågar som jag blev helt kär i, och det bästa är väl priset egentligen: 1000-1500 kr billigare än om jag köper dem på Synsam. Så det känns helt rätt nu. Men jag ska nog invänta tills min optiker på Synsam hör av sig (troligtvis på måndag?) och säga att jag byter. Jag kan liksom inte stå och kosta på en massa för något som inte fungerar.

fast jag är en sån människa, så jag tycker det är pinsamt att säga det till Synsam. Men men..




Kommentarer
Postat av: Karoline

åhh, vad snygga!

2009-01-30 @ 16:26:21
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0