Farwell browneyed girl

Linserna funkar inte ett skit. Vätskan är bättre, men styrkan på linserna är katastrof. Jag känner mig så allmänt less på det här nu. Så här har det varit i tre års tid nu, och jag överdriver inte. Jag har avverkat tre stycken optiker på Synsam och jag har fått en ny styrka varannan månad, och ingen har fungerat bra. Så nu är jag färdig med det här känns det som. tänkte gå och prata med dem imorgon så får vi se.

 



Jag kommer sakna mina bruna ögon.. Den här trista färgen är skit.
Varför kunde man bara inte födas med bruna ögon?

Men fixa ögonbrynen nästa kanske...





Nu går vi och lägger oss. Nicky kommer kl 6.30 imorgon, och det känns som att man vill vara fit for fight när han kommer och studsar och vill leka.

Men först...



lite tv in bed...



Kommentarer
Postat av: Linda

Va mysigt ni verkar ha det :)

2009-01-29 @ 14:11:42
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0