Fullt ös och nya kläder

Klev upp lite tidigare idag, i ett försök om att lyckas vända tillbaka dygnen. Sen dess har det varit rätt fullt upp. Var till Glasögon City och skaffade nya brillor. Dock kunde de inte hitta bågen nu, så Marit skulle beställa en ny, från Italien, Så det skulle väl ta ca 1-2 veckor innan jag får mina nya fina glasögon. Men det kommer bli väldigt fina :)

Sprang sedan in på Hollywood en sväng, och köpte denna fina tunikablus, som blir perfekt över ett par leggings nu mot varmare dagar.




Sen kom Andreas och installerade lampan och en dimmer, plus att han fixade en del till med datorn. Så nu är den så gott som klar. Märkte dock sen att eluttaget under dimmern inte fungerade, så han fick komma tillbaka och koppla om, men nu funkar allt.

Har beställt kläder från H&M också:


198 kr 148,50 kr




98 kr




Cardigan + linne 149 kr 49.50 kr


Ska nu iväg och handla på Alen, och sedan jobba, och efter det skjutsa Fredrik till öster och lämna bilen där. Så vi får se när jag är hemma.

Kommentarer
Postat av: Karoline

det längst ner har jag i grönt ;)



svar: ja, jag kör alltid på toning annars, men inte denna gången.. funkar inte h&s ska jag ta och bleka slingor och tona över skiten. men jag tänkte ge det en vecka först iaf ;P





2009-02-04 @ 16:30:09
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Den första är inte lika snygg i verkligheten. =( Hade den varit det så hade jag köpt den jag också! ;)

2009-02-05 @ 08:39:50
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0