Beställningar hit, beställningar dit

Jag har sedan eftermiddagen varit helt groggy. Jag har bara legat i sängen, och knappt kunnat röra mig för det har värkt i varenda liten cell i kroppen. men efter en Ipren nu så är det bättre. Men jag kan tala om att jag är väldigt less på att vara klen nu.

Annars så har jag ikväll lagt till jackan som Fredrik ville ha på H&Mbeställningen. Såg även att vi skulle få våra returbyten nästa vecka, så plussade på jackan på den beställningen. Tog storlek 48, den första M-storleken, så det borde funka. Enligt sidans måttabell så skulle Fredrik ha för små mått för stl XS till och med, så den är väl inte direkt att lita på. Men det är skönt att det är Fredrik som handlar, och inte jag.


398 kr, H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0