Onsdag 4 februari

Hem ljuva hem.. Inget är så skönt som att få komma hem igen efter en jobbig barngruppskväll. Idag har det väl varit lite extra jobbigt av olika anledningar, och jag känner . vill jag ens vara kvar? Vi tycks ju bara agera barnpassning där.. Vi vill väl få ut något av arbetet vi gör också? Eller är det inte det man eftersträvar? Nog om det...

Carina skjutsade hem mig, så jag slapp gå själv i kylan och mörkret tvärs igenom den här staden. Efter alla dessa dödsfall, våldtäkter och misshandlingar så är man itne så sugen p åatt ta sig hem själv om vinterkvällen.

Det känsns också rätt skönt att få byta ut i garderoben lite. i och med att jag rensat och slängt ut en massa kläder så har jag fått plats för en uppdatering, och det är det jag är på god väg till. Jag ska se om jag kan hitta något plagg till, sen får det vara bra. Men jag vet att jag vill ha tunikot/blusar/klänningar som jag kan ha leggings eller strumpbyxor till nu i vår och sommar. Såg att Halens hade mycket fint i vårkatalogen



Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: ja kanske det, tänkte köra på det så länge det är något i shampoo flaskan :)



och cardiganen & linnet. linnet tyckte jag var stort, speciellt upp till. men cardiganen var rätt "normal", helt klart töjbar, så mjuk och fin så :)

2009-02-04 @ 22:07:01
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0