Torsdag 5 februari

Fick tag på bovärden, och han skulle till lägenheten här under (hon som aldrig är tyst) efter lunch, och då skulle han slänga in vår nya bokningscylinder i brevlådan. Den gamla kunde jag lämna in på Faxeholmens kontor. Så då var det löst.

Nicky är här och myser som vanligt, och vi ska väl strax ut på en promenad. Mamma slutar 12isch, och då ska vi ut och äta lunch på stället jag valt. Som jag inte gjort än... Och efter det ska vi ut på E-Center. Mamma ska handla mat, och jag ska in på Dollar och kika om de fått in svarta panelvagnar än. Vill ju gärna få upp mina nya gardiner också...

Annars ska jag väl inte göra så mycket mer idag. Fundera ut vad vi ska äta till middag kanske? Vad tycker ni vi ska äta? Vad ska ni äta?



Kommentarer
Postat av: Karoline

jag ska äta köttfärssås haha.

2009-02-05 @ 10:36:21
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Eem

Vilken sötnos! =)

2009-02-06 @ 15:34:59
URL: http://emeliemalmborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0