Stövlar eller boots?

Nu gäller samma sak som igår: jag har svintråkigt. Och när jag har tråkigt, då vill jag handla. Eftersom jag kommer att ha 167 kr att leva på tills den 25 februari så får jag endast drömma. Jag har sett ett par stövlar som jag vill ha från Halens, men jag kan inte beställa dem för
1) De kostar 699 kr
2) Jag har för stora vader för standardmodeller


Love Label Stövel

Love Label
699 kr, Halens


Anledning nummer 2 tycker jag dock att de borde ta hänsyn till. Det kan väl inte vara så svårt att göra modellerna med standard och vid modell? Och skulle de inte få sälja mer då tror ni?Jag har ett par stövlar därifrån sedan tidigare, och då fick man beställa skon med vid läst, vilket gjorde att skaftet automatiskt blev vidare. Visserligen finns det alternativ, så som dessa boots:


South
399 kr, Halens


Men jag tycker nog att den första var snäppet snyggare. Synd bara att de inte fanns i någon annan färg. Jag tror att mörkbruna hade suttit som handen i handsken! Jag gillade även klacken mer på de stövlarna än på de här.
 
Vilka föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

stövlarna hade jag valt :)

2009-02-08 @ 20:03:47
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0