Söder-H

Idag har jag suttit en heldag på SöderH-hotellet här i Söderhamn där vi haft konfaledardag hela dagen med planering om konfaåret 09/10. Mycket god lunch kan man väl säga! Många tankar och idéer kom ner på pappret och hamnade i nästa års ordning. Det är väl nästan synd att jag inte kommer vara med och se hur det kommer att fungera, eftersom det här är mitt sista år. Men jag känner att det är det bästa valet. Jag har tappat gnistan i och med allt annat jag har för mig och tankar som snurrar i huvudet, och blir det en flytt till Uppsala i höst så finns det liksom inga möjligheter att vara kvar. Men det har varit många fina år. Men nu är det som sagt dags att gå vidare. 

Imorgon ska jag äntligen träffa min kära hund igen. Mamma är i Uppsala och jag ska imorgon och på torsdag vara med Nicky om dagarna. Imorgon tänke jag ta med mig täckbyxorna och snowjoggingsen och tumla runt i snön. Han älskar ju det, den lilla rackarn! Och ni kan tro att jag saknat honom enormt mycket den senaste veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0