Onsdag 11 februari

Ser att det är 20-talet av er som läser min blogg tidigt på morgonen. Får hoppas då att ni inte har läst de kvällsliga inläggen, så att ni i alla fall har någonting att läsa här hos mig. :)

Vaknade kl 7 imorse när Fredrik skulle kliva upp av att jag hade så svinont i halsen, och det blir tydligen inte bättre efter Strepsils, denna mirakeltablett. Så jag får helt enkelt härdas.

Åker till Undersvik på läger i morgonkväll och är inte hemma förrän på söndag kväll. Kommer till Söderhamn vid lunch på söndag, men eftersom Carina fyller år den 14:e och Bruno 75 år på söndag så är det dubbelkalas när vi kommer hem. Men jag tar med mig datorn till Undersvik hade jag tänkt. Det är trådlöst internet där nu för tiden, men mottagningen brukar vara kass. Men jag kommer ha med mig den och göra ett försök i alla fall. Så jag kan hålla koll på alla mina sidor på Högskolans portal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0