Köp den!

Jag tipsade tidigare i ett Lyx vs. Budget-inlägg om handkrämer. Enligt Hennes test så skulle Natusan 24hour Moisture Hand Cream för ca tjugolappen vara minst lika bra som Kiehl's lyxvariant för ca 260 riksdaler. Idag beslutade jag mig för att testa bugetvarianten, då mina händer är som en blandning av russin och sandpapper. Ca 25 kr fick jag betala på ICA Kvantum, och jag kan nog bara säga att det var värt det! Efter bara en användning känns verkligen händerna som nya igen. Och om de känns så efter endast en användning, tänk er då efter flera! Jag rekommenderar er alltså starkt att testa den här krämen till era tassar!

Fredrik är nu hemkommen och ligger och sover här i soffan. strax ska jag fixa maten, som idag fick bli tunnbrödrulle eftersom vi har korv i kylen som måste undanröjas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0