Kikärtsbiffar

Har ni sett att Forever 21 är på tapeten att rota sig i Sverige? I så fall vore det ju himmelriket! Deras kläder är snygga, billiga och i topp på cravingslistan, och om de skulle komma hit så skulle jag givetvis handla hos dem!

Till lunch idag blev det kikärtsbiffar. Eller jaa.. Biffar och biffar.. Man fick mest forma biffarna efter att man stekt dem och de låg på tallriken. Men det  var inte så äckligt som jag trott att det skulle vara. Fast det lär nog dröja tills jag gör det igen. Receptet jag hittade innehöll okokta kikärter, medan jag sett andra recept där de ska vara kokta. Hur gör ni?



Jag har ännu inte uträttat nårga av mina ärenden i tidigare inlägg, men jag är på G. Fram till nu har jag jag tittat på GA (Varför ska det vara så förbaskat svårt att hålla ihop Derek och Meredith?!), duschat med tanke på att mitt barr var som dränkt i smör, och ätit lunch. Sen ska jag ner på staden och uträtta mina ärenden. Såg även att jag fått ett 25% rabattsmsKappahl så kanske hittar jag något billigt fynd?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det ser riktigt gott ut! Du kan inte lägga upp receptet eller en länk dit?

2009-02-06 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0