I'm back!

Jag är tillbaka. Förtfarande lite ostabil i sjukan, men det är mest host och rossel nu. Istället har jag ju missat en HEL DEL i skolan som jag nu måste ta igen, men det verkar flyta på bra ändå. Hade kursstart i min distanskurs Barns rätt och Barns röst - socialt arbete med barn och familj A idag, och det var en lång dag. Efter det så hämtade jag ut H&M-paketet, och tror ni inte att det visade sig att Fredrik behöver den större M-storleken, stl 50, på jackan trots allt? Börjar bli allmänt less på alla tillbakaskickningar nu. Men jag har sagt att nu får han sköta alla returer eftersom det är han kläder. Men tjocktröjan verkar bli bra. Han har inte provat den än, men han ska göra den efter att han kommer hem från Wolleybollen som han har nu ikväll. T-shirten hade jag tänkt ge honom i nån form av present, men jag tycker att den ser så hemskt stor ut, så han måste få prova den, eller om den också ska bytas nu med jackreturen.

Jag och Lisa ska börja på Söderhamnsgympan. 400 kr/terminen för alla gruppträningar. Så hellre det än ett svindyrt gym. Även Angelica och Madde H ska haka på, så nu blir det drag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0