Ibland hettar det till i provhytten!

Nu har jag verkligen köpt upp min klädbudget för det här halvåret känns det som, så nu får det vara bra. Jag väntar på mitt H&M-paket också nämligen. Eller ja.. Halvårsbudget och halvårsbudget... Det kan väl få gå två löner innan jag sätter igång igen. Nästa månad ska jag lägga undan de pengar jag får över tänkte jag. Men här ser ni i alla fall vad jag köpte igår



Skjortklänningen har jag letat efter ett tag nu, och när jag och Karin var på Lindex igår så föll den i mina ögon. Väl vid provhytten vart det VÄLDIGT roligt också. Jag gick till den hytt jag har för vana att ta på Lindex i Söderhamn, och jag såg varken fötter eller huvud. Jag sneglade upp dörren lite, och ser att en likadan klänning hänger där. Jag tänkte säga till Karin (som också stod i en provhytt) att folk är hemskt duktiga på att bara lämna och gå tydligen då det var fullt med kläder där inne. Men i samma veva som jag öppnar munnen så ser jag ett huvud. I den pinsamma stundens hetta så ursäktar jag mig och stänger igen dörren, men den öppnas igen, och jag hinner väl tänka - ska hon slå ihjäl mig nu eller vad? Men då ser jag att det är Camilla och vi börjar garva ihjäl oss.  Så så kan det gå när inte haspen är på, kära vänner!









Skjortklänning - Lindex
Leggings - Gina Tricot

Tillkommit:
Klocka - TAJM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0