Det här med storlekar..

Morgonen ljusar, men jag känner hur halsen mörknar. Jag kan väl inte bli sjuk igen, tänker jag. Så i all min bitterhet så tar jag en tallrik fil och linfrön som min käraste sambo köpte hem igår..

Jag visade även min outfitönskelista till Fredrik för honom igår kväll, och han gillade den! (ja.. inte cardiganen då så klart) och han vill nu beställa jackan. Det krångliga är att det är storlekar som 44, 46, 48, 50 osv..H&Ms måtttabellsida står det att medium är lika som storlek 48 och 50, men då är frågan: vilken av de två ska han ha? Baaah.. Varför kunde de bara inte finnas i S, M, L, XL? Då hade det varit så mycket enklare...
..  
48 eller 50?


Idag ska jag som tidigare nämt ner på stan och retunera H&Mpaketet och hämta ut en bok på biblan. Mamma skulle på Apoteket, så jag hakar på henne ut till E-Center sen och kollar om segDollarstore fått in svarta panelvagnar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0