Det är solklart - Jag är en pensionär

Jag är måttligt uttråkad. Fredrik med. Vi försäkte tidigare med en omgång Monopol, men det sket sig totalt när det visade sig att Fredrik hade sen dyraste gatan (Montreal i Världsutgåvan med kortläsare) fast jag redan hade köpt den, och då vägrade han så klart ge ifrån sig den. Det hela slutade med att jag sitter i vardagsrummet med datorn och tråkar medan Fredrik ligger i sängen och leker traktor (?). Någonstans i trappuppgångens 6 lägenheter är det tydligen fest, och jag är avundsjuk. Jag känner mig som en gammal pensionär som snart måste gå och lägga sig. Fast det kanske jag borde göra ändå, jag är ju rätt trött... Fast jag vill också på rajtantajtan...

Vi får se om jag ens håller mig vaken ikväll för Melodifestivalens första deltävlings skull. Såg att en Alftabo skulle vara med. Kul för henne. Hennes 3 minutes of fame?

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack för att du svarade :) Det är jättekul att se vad många olika det är som läser bloggen :)

2009-02-07 @ 19:37:30
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0