1, 2 eller 3?




Jag fick tag på panelvagnarna så nu ser det ut som ovan i sovrumsfönstret. Fint va? Tjatigt nog så har vi så högt i tak så alla gardiner blir för korta, men vad gör det egentligen. Det blir lättare att städa! (Skyller jag på i alla fall).

Jag har även varit ute och kört pappas hyrbil ikväll som, en Volvo XC60 med ett jävla klös i! Pappa krockade nämligen med V70n innan jul, så den ska vara inne på reparation i ca 2 veckor nu. så då fick han en XC60 på försäkringen istället.

Efter det har vi ätit mumsiga amerikanska pannkakor, och jag har haft ett litet Lipstick Jungle-maraton. Jag har färgat bort det fläckiga håret, och jag måste säga att jag gillar färgen som blev nu..
Men nu behöver jag er hjälp.

Vilken av dessa bilder är bäst tycker ni?



 










Kommentarer
Postat av: bästis

absolut nummer 3. fast du är fin på alla =)

2009-02-10 @ 22:43:54
Postat av: Marita

Nr 1! Du skulle passa i den frisyren så som den ser ut att vara. Alltså en lång snedlugg med kort stylat hår! Hade varit skitcoolt på dig!

2009-02-11 @ 08:36:06
URL: http://frisortips.blogg.se/
Postat av: Lisa

3.... i love it.....

2009-02-11 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0