Vi älskar latshopping!



Kände mig inte alls snäll, så det fick bli några pepparkakor och ett glas kall mjölk.


Nu är en julklapp beställd.
Kan inte avslöja så mycket mer då jag inte vill att rörande person/personer ska få reda på vad det är för julklapp, men jag kan säga att jag ringde ett telefonsoamtal för ganska precis en timme sedan, och nu är julklappen beställd. Perfekt med internetshopping (läs: latshopping) tycker jag!

Fredrik och jag har bestämt att vi ska inhandla julklappar på lördag, annars vet vi inte riktigt när vi ska hinna med det. Isaks present känns faktiskt svår, eftersom han är så liten än, och vi vill ge honom något leksaksaktigt. Men jag har mina idéer där också. Han bringar ju faktiskt liv i julen igen! Visserligen ska jag ju jobba kl 14-21 på julafton i år... Storkovan, here I come!

Skrållan har fattat tycke för att titta på kvällsnyheterna, och hon har komiskt nog gjort detta till en rutin. Lagom till sporten lägger hon sig ner till rätta och riktigt myser in sig i tvbänken, och ingen är lyckligare än Fredrik!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0