Vi skapar traditioner

Så där ja, nu är alla mina julklappar färdiga! Jag är så frestad att skriva här vad alla ska få, men det kan jag ju inte göra. Men det känns som att jag har tänkt till i år, och klapparna är inte lika självklara som de brukar kännas. Jag ska beställa en klapp till på måndag, men den är så gott som redan inhandlad känner jag. Så nu är det bara att invänta den ocxh en till klapp på posten. Spännande! Andreas och Helenas julklappar känns perfekta och otippade. Men bara därför så kommer de väl få dessa saker av övrig släkt.. Men jag hoppas att de kommer uppskatta dem lika mycket som jag skulle ha gjort.

Fredrik och jag skapar traditioner i år och börjar skicka julkort! Känns också väldigt vuxet på något vis. De är skrivna, kuverterade, adresserade och frankerade. De ligger dessutom i Postens utskickade julkortspåse, så nu väntar de bara på att läggas i lådan, vilket jag tänker göra till veckan. Man vill ju inte att de blir utskickade alldeles för tidigt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0