Sötnöten

Vilken härlig dag! Åkte till Vågbro runt 11-snåret idag och spenderade dagen med sötnöten Isak ♥ Pappa, Andreas och Fredrik byggde garderob medan jag och Helena beundrade den lille krabbaten, och när Helena sedan skulle laga mat så var det fasteraster som var med lillpojken. Vilken lycka att se honom!

Men när han bajsade på sig gång på gång så blev han mammas pojk. Halleluja! Och så klart pissade han på mig. Men det gjorde ingenting för han är min lille sötnöt trots allt.

Nu är jag "hemma" i Sandarne och är hundvakt denna afton då mamma och pappa är och äter julbord med vänner. Själv har man ätit mat hos Andreas och Helena, så man är mätt och belåten. Dock ska Fredrik och hans lillebror komma ut hit lagom till Robinson och så Oskar får hälsa på djuren, och det ryktas om en medtagen chipspåse....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0