Söndagskväll

Insåg så här i vintertider (för det är väl vinter, eller? Vad är det egentligen?) att jag har alldeles för mycket rammel i både min klädgarderob och i min skogarderob. Så resultatet av det är att jag till veckan ska rensa båda dessa garderober. Kanske hittar jag några skor eller några klädesplagg till er läsare?

Ikväll har vi inte gjort så mycket här hemma. Vi har sett på tv, ätit pepparkakor (läs: Fredrik och hela pepparkaksburken). Själv har jag gett mig in i Paradise Hotel på tv6 Play, då det verkar som att alla pratar om det. Men vad fan är detta för något...?

Imorgon är det skola kl 9-12, och sedan måste jag till referensbiblioteket och läsa i en kursbok som vi har i min distanskurs. Gör jag inte det så är jag K.Ö.R.D.

Vad ska ni göra imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0