Pepparkaksdeg!

Eftersom Fredrik inte skulle komma hem förrän kl 21 denna afton så kände jag för något lite extra i vardagen. Så vad hände?


Jo... Jag köpte pepparkaksdeg.. För att äta!






Fredrik gillade också mitt inköp tror jag, eftersom halva förpackningen nu är borta. Fast jag har så klart ont i magen nu...


Har gjort mitt bästa på att fokusera på Runaway Bride  som visas på kanal 9 sedan kl 21 också. Men eftersom jag har sett den så många ågnger tidigare så kan jag den nästan utantill, och det blir lätt hänt att man fokuserarpå något anant under tiden, som bloggen och eterns alla olika bloggar. Vad brukar ni lägga ert internetfokus på? Låt mig gissa... Facebook?


Kommentarer
Postat av: JENNY

asså, degen är ju faktiskt godast! :D

2009-12-08 @ 10:16:32
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0