Lille hjärtat Isak

Min pluggdag blev till syskonbarnsdag. Andreas och Helena skulle köpa nya sängar, så jag styrde kosan ut till Valbo och IKEA för att se mitt lille hjärtebarn på riktigt. Och hur underbar var inte han? Och klädd i både body och strumpor från faster också. Lillsöt. Eftersom han inte verkar vara så förtjust i att ligga i vagnen när den står still så tog jag "barnvaktsrollen" så att Helena kunde få fokusera på att välja vilken säng hon ville ha. Och jäklar.. Jag vill också ha en vagn att ligga i som någon kan springa runt med! På lördag får man träffa lillgubben igen, och det ser vi framemot!

Jag knäppte nån bild på Isak, men jag har funderat på om jag ska hålla honom "anonym" här på bloggen. Det har blivit en hel del läsare här har jag märkt, och han är ju inte mitt barn. Men vi får se. Kanske kommer det någon bild någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0