Jag måste ner till Göteborg i vår

Nu är hela lägenheten storstädad från golv till tak, och det luktar underbart fräscht av citronsåpa! Vad vi däremot glömde bort var att vi hade planerat att tvätta soff- och fotöljklädseln så att de kunde torka i lugnan ro när vi är hemöver. Men vi får helt enkelt ta det till sommaren istället.

Slog mig idag också att till våren är det två år sedan jag var ner till Göteborg senast, och självfallet måste jag ju göra något åt det. Därför tänker jag åka ner i april/maj tänkte jag och bara ha det trevligt med mina vänner där nere. Så Mary, reserverar du en sängplats åt mig? :)


Jag och Maria utanför Liseberg i maj 2007


Kommentarer
Postat av: Mary

Det vet du att jag gör ;)

2009-12-22 @ 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0