Jag får flyga fyra gånger!

Nu har jag hunnit med möten och biblioteksärenden. Och gissa vad? Jag fick tag på boken som jag skrev igår att jag behövde! Och ännu bättre - jag kunde låna hem den! nå nu jäklar blir det till att arbeta i morgon.

Sen har jag dessutom köpt en julklapp till Västerbacken. Vi som arbetar på julafton ska nämligen ta med en varsin julklapp värde 50 kr som sedan lottas ut bland personalen. Vad jag köpte? Det kan jag tyvärr inte avslöja här, men den är användningsbar dagligen, kan man väl säga.

Fick även flygtiderna till Belfast i dag. Kommer att flyga ut 24 januari och komma hem på kvällen den 6 februari. Så jag blir borta ganska precis 2 veckor. Och det ska bli så roligt! Jag ser verkligen fram emot det här. Nu väntar jag bara på tågtiderna också, som Kia skulle fixa. Kommer åka tåg till Arlanda, sen flyga till Heathrow i London för att därifrån flyga vidare till Nordirland och Belfast. Det här med mellanlandning passar mig perfekt, jag ÄLSKAR att flyga, speciellt självaste starten.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Blir västerbacken för mig på julafton med. Dagtur på slottet :D

2009-12-10 @ 10:41:06
URL: http://framfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0