Jag är klar! Tror jag i alla fall...

Vet ni vad? Jag tror faktiskt att jag är klar med min PM. Jag hoppas inte att den suger lika mycket som det känns som just nu, för jag vet inte när jag ska hinna skriva om den i så fall. Men jag tycker i alla fall att man bör få godkänt när man gjort en relevant uppgift, eller vad tycker ni? Jaa.. Det återstår att se vad jag få på den. Kommer få respons först nästa år. Fast det är i och för sig logiskt med tanke på att det är nyår om mindre än två veckor.

Till kvällsmat blev det så klart tacos. Mitt i skrivningen. Jag slängde undan böcker och dator, käkade och slängde fra dem igen. Så hårt arbete gav väl resultat antar jag. Men som sagt. Hårt arbete kan ju också resultera i underkänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0