Idol just nu

Kvällens Idol känns som en komplott. Erik har fått två säkra låtar istället för en säker och en utmaning. Calle gör ett förträffligt framgförande enligt juryn, men de gav honom inga stående ovationer. För Erik ställer de sig upp för jämt och ständigt. Varför inte bara ge Erik vinsten i Idol 2009 redan nu för?
Och lille Tove då? Ja.. Hon surar sönder sig för deras låtval till henne.. Min åsikt är som den att bara det visar att hon inte är mogen för den här världen.


Och nu sjunger Erik sin Heaven-version. Och om jag ska vara ärlig: Han tar i alldeles för mycket så att låten blir totalt förstörd. Men juryn kommer väl älska det som vanligt, eller...?

Ja.. De ser undan för hans surhet i låten... Men Bagge håller rätta takter, tack och lov!





Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha.. nu tycker jag du låter lite väl bitter caroline.. jag skulle också ha ställt mig upp för erik och gett han ståenda ovationer hela tiden;) heja erik, heja erik!!! :) :P

2009-12-05 @ 23:53:32
URL: http://josefineohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0