Hur jag spenderar nyår i år

Ååå är det dags att gå och lägga sig må tro? Imorgon är det nyårsafton, och många ska ut och bröla och skåla, precis som ungdomen gör. Själv tänkte jag spendera tolvslaget i sängen och försöka somna (jag vet, det kommer att bli mission impossible), eftersom jag jobbar 14-22 imorgon och 7-15.30 dagen efter. Så på det sättet tänker jag välkomna år 2010. Däremot jobbar jag min sista dag på nyårsdagen, och kan göra vad jag vill då på kvällen. Det vankas familjemiddag här hemma hos mamma och pappa, så jag, Fredrik, Andreas, Helena och Isak ska käka oxfilé här ute med dem. Eller ja.. Isak ska väl festa loss på bröstmjölk... Dock ryktas det om att pappa har köpt vin till sin dotter. Då ska jag minsann njuta!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag börjar jobba 05:45 på nyårsdagen så du är inte ensam :)

men de känns surt o behöva ligga i sängen på tolvslaget haha =)

2009-12-31 @ 01:48:58
URL: http://tovismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0