4 dagar av saknad

Total lycka! Uppgiften som ska vara inne senast imorgon är nu inskickad, och nu återstår bara en uppgift som jag ska tillbrigna morgondagen till. Den ska vara inskickad senast midnatt på ördag, och denna uppgift är easy peasy. Så nu börjar jag känna lukten av total ledighet över jul och nyår.

Skrev ju tidigare att jag fått flygbiljetterna för Belfastresan, och nu har jag även fått boendebekräftelsen. Vi kommer bo på ett Hostel i centrala Belfast, och shoppingen är bara runt hörnet, så detta kommer bli utmärkt! Finns en hel del sightseeing också i området, så vi får se vad som hinns med.

Lillhjärtat Skrållan kommer åka hem till Sandarne tidigare än planerat har det uppdagats. Fredrik har en tenta på måndag, så vi åker hem först på tisdag, och med erfarenhet så vet vi att tåget kommer säkerligen vara fullsmockat. Det är bara i en vagn, och då en liten del av den, som det är tillåtet att ha djur med sig, så eftersom pappa ska ner till Gävle imorgon och på fredag så får han ta Skrållan med sig. Kommer bli makalöst tomt här utan henne, inte bara i helgen, utan i 4 dagar. Men som sagt skönt att slippa en massa krångel på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0