Blogga och få en fotobok från FUJI Direkt




Gratis är gott! 

Jag har alltid gillat Fuji Direkt, eftersom de har studentrabatt i samband med CSN som gör att man får 100 framkallade bilder gratis, och du endast betalar fraktavgiften på 29 kr. Hur bra är inte det? dessutom har de en mängd olika presentartiklar där du kan fynda presenterna via din dator. När Andreas och Helenas bebis kommer så blir det väl en hel del framkallningar, och då ska jag givetvis använda mig av dessa erbjudanden. I min fotobok kommer jag göra en minnesbok av Nicky och ge till min mormor som börjar bli dement, men som pratar om hundrackarn dagligen. Vore inte det en fin present till hennes 82-årsdag? Den blir en utmärkt present, men även en smart grej, för då kan mormor titta i sin bok vrje gång hon saknar Nicky. Så så får det bli.

Vad ska ni göra av era fotoböcker? Kanske har ni barn som växer upp, en nybliven student eller varför inte använda fotoboken till ett bröllopsalbum? JA, idéerna är många, och det är bara att skrida till verket och skriv i din egen blogg om fotoboken och Fuji Direkt, så får du en också!

Ansök här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0