Backstage hos oss

Idag har jag faktiskt inte spenderat hela förmiddagen till att packa, utan jag har även suttit i evigheter i telefonkö till IT Hälsniglands support - allt för ett 1 minutssamtal med svaret "driftstörningar". Sedan har jag ju även lottat ut en vinanre i presentkortstävlingen, vilket tog sin eviga lilla tid det med med tanke på att ca hälften av er skulle ha två lotter istälelt för en, då ni även hade bloggat om min tävling. Men sen har jag packat, och väntar nu på jobbet kl 14-22 ikväll. kul llördag va? Vad ska ni göra?


Backstage hos Pettersson-Wiström   



Kommentarer
Postat av: diana

nyinflyttade? :)

2009-08-08 @ 16:24:02
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0