Påsk i Sandarne



Det var som sagt underbart väder igår, och grillen stod på max. Det bjöds på fläskfilé med potatisgratäng, halloncheesecake och chokladdoppade jordgubbar. Kan det bli så mycket bättre? Nicky i sin tur fick ett ben av mig som det knaprades på.

Ikväll är det familjen Wiströms tur att ha oss. Fredrik har förvarnat mig för att det blir påskbord, vilket inte alls hör till min favorit. Men jag ska försöka uthärda. Det gäller väl att vara mätt innan helt enkelt.. :) Vi vet ännu inte någon tid, förutom att det blir mot kvällen. Efter det ska Fredrik på fest också på Ringvägen, vilket betyder att han blir tvungen att flänga fram och tillbaka. Sedan kommer han väl inranglandes framåt 3 på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0