Västisläkare kan vara bra ibland

Okej, det verkar som om det inte blir nån tjejmiddag ikväll, så det blir jag och allt tiggtugg och drickbart. Mysbyxor och finglas. That's the shit.
För tillfället sitter jag och tittar på det patetiska The HillsMTV och hånler lite för mig själv. I väntan på att jag ska laga mat. Kanske blir det tacos. Fast jag inte kan äta det med käften än. Men jag får väl testa. Sen ska det bli intressant och se vilken tid på dygnet Fredrik ramlar in genom dörren. Någon som vågar satsa?

Sen pratade jag och mamma med doktorn som hänger på Västerbacken och rondar, och han skulle i sin tur ringa till min husläkare, berätta om mina blodtrycksresultat och se till så att jag får komma och träffa honom, för han själv ville att jag skulle få göra en 24 timmars blodtrycksbevakning där man har en mätare på sig i ett dygn som läser av blodtrycket en gågn i halvtimmen, och sedan gör man en analysutredning av det. För Västisläkaren sa samma sak som mamma: det där är inte ett normalt blodtryck för en 21åring. Distriktsköterskan skulle i sin tur också få sig ett samtal, så nu blir det nog bra ska ni se.

Vad ska ni göra denna fredagsafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0