Tandläkarbesök nr 2, del II

Hur det verkligen gick hos tandläkaren? Well.. Låt mig säga så här: jag har en liten thing där jag tyvärr inte pallar tyska språket, och nu mer är jag inte allt förtjust i min tyske tandläkare. Han konstaterade att det var inflammerat, men han tyckte att det lika gärna kan få försvinna av sig självt, självaste inflammationen alltså. Hur sjutton kan man säga att en inflammation i ett sytt sår ska få försvinna av sig självt? jag tar en Ipren var fjärde timme (så ofta som det är tillåtet) och ändå tror jag att jag ska dö varje dag. Jag kan inte tugga. Jag kan inte svälja utan att det ska göra skiton, ja för all del - jag kan inte ens gapa ordentligt! OCh så säger snubben så här med sin tyska dialekt (ni kan tänka er själva va?): "Ja, du borde tänka på att inte äta så mycket mat, och riktig mat bör du undvika". Käre tandläkare, vad har jag inte gjort den senaste tiden? Jag har gått 2,5 kg på en vecka, pga att jag inte äter som jag borde. Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0