Olyckliga gatan, där är jag trött på att bo

Fredrik var till Gran Canaria 23 april-7maj. Fredrik var till Frankrike 28 juni-7juli (jag med visserligen, men det var med Kyrkan och jag ledare, så för min del var det bara jobb). Fredrik var till Mantorp 25-27 juli. Fredrik ska nu till Teneriffa i oktober med sin klass. Kanske till och med över min födelsedag.

Vad har jag gjort? Ingenting.

Och jag som hela sommaren dag in och dag ut nämnt hur gärna jag vill åka iväg nånstans. Och Fredrik har sagt hur gärna han vill åka iväg med mig. Men jag kan inte, för jag läre se till så att vi har hyra, mat på bordet, el och alla andra räkningar. Men han, han kan åka iväg hur mycket som helst han.

Ååå.. Jag är bara så jävla less just nu... Och jag är avundsjuk. Vem vore inte det?

Kommentarer
Postat av: Exgrannen

Men häng med mig till spanien nu i oktober i 3 veckor som volontär! Skit i hyran och allt, det kan väl gossen betela? ;P



/ Angie on the lerviksberg

2008-09-07 @ 21:56:08
Postat av: Caroline svarar

men du vet Angelica, att man räkar ju ha skola också :)

2008-09-07 @ 22:02:31
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: grannen

Men jag har jobb jag med, ta ledigt : ) blir utan lön itre veckor jag :D

2008-09-08 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0