Vilken glassmak är din favorit?

Jag har läst ut boken, och jag har gråtit en eller två tårar. Jag rekommenderar er verkligen att läsa den, för det är en sån tankeställare som man behöver få sig lite då och då. (Som ni kan ta hänvisnignar till i mitt tidigare inlägg) Boken heter alltså I taket lyser stjärnorna och det är Johanna Tydell som har skrivit den.

Upplysningsvis så kommer jag befinna mig på utbildning fredag-söndag, så det kan hända att det inte blir några inlägg under den tiden. Däremot så kommer jag ta med mig datorn pga skolarbeten, och det ska finnas trådlöst internet där ute i bushen, så håll ändå utkik, det kan hända att jag får kontakt med omvärlden! Men jag kan som sagt inte garantera något.  

Jag måste även säga att jag har missat något på McDonalds. Jag, min kärlek och Karin var dit och tidigare, och eftersom jag lagt av med all skit så valde jag att ta Ramlösa och minimorötter till min kyckling, och gissa vad mycket godare det var! Hädanefter så kommer jag alltid skippa stripsen och köra på dessa saftigt goda morötter istället. Sen jag hade vinterkräksjukan så har jag inte varit något fan av skräp till tilltugg, och jag finner det bara gott med ca 5 chipsskivor (kan man säga chipsskivor eller?) vilket faktiskt är skönt. Och godis, ja det är inte ens gott längre. Det enda jag kan känna är gott är glass, riktig glass som Ben&Jerry's eller Häagen-Dazs, och speciellt deras Strawberry Cheesecake. Där mina vänner, där har ni min last. Cheesecake. Vilken är din?






Nu blir det Idol, sen Heroes
. Puss.


Kommentarer
Postat av: Therese

B&J cheesecake är inge god alls tycker jag:) Därimot är ju deras "phis food" kanske världshistoriens godaste glass:)

2008-09-11 @ 22:48:41
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0